2012/05/15

R'n'R Time




Već je vrijeme da napišem neki post o našim r'n'r festivalima koji će ublažiti dosadno ljeto na kontinentu, pa i šire...:) Nekako me već lovi ranoljetna depresija, vjerojatno zbog ovih recesijskih vremena i previše planova. Ja sam student a svi znamo da studenti, pogotovo kampanjci nemaju baš bezbrižno ljeto ili barem dio ljeta...no to ćemo nekako preboljeti i ove godine uz (tadaaaaaaam) Trash and Burn (sada već 4. "All American Car Meeting") festival. 
Trash and Burn izvlaći iz depresije već dobrih par godina. Ove godine je već na redu 4. festival, na lokaciji Goričanec u Svetom Martinu na Muri. Ja naravno pratim svaki gig koji iz godine u godinu itekako napreduje. Atmosfera je opuštena, a organizacija i glazba odlična,  svake godine na hot rod dolazi i tetovirani "back up" u oldtimerima iz iz Mađarske, Njemačke, Austrije, Italije, Slovenije, Srbije... 


Ovakve hotroad manifestacije su svakodnevnica američke kulture. Osim oldtimera, r'n'r atmosfere...svake godine se održava naš jedini i prvi pin up contest. Jedina vrsta, takovog "beauty pagenta" kod nas, koji i sama podržavam i na kojem je moja malenkost osvojila prvu nagradu prošle godine (drugu nagradu u poziranju na oldtimerima "pokupila" je Rubelle, a treću Miss Mes (samo jedne od krasnih pin up djevojka koje možete vidjeti i doslovno "objesiti" ako kupite ovogodišnji prvi Hrvatski pin up "Trash and Burn" kalendar )...) Contest je i ove godine, zato drage moje pin up djevojke krajnje je vrijeme da izvučete svoje najbolje haljine, pencil suknje, cardigane, bandane...jer možda se ove godine besplatno tetovirate upravo - vi! ) Ove godine možemo gledati burlesqni nastup (Morgana Le Fay s perjem i zmijom bila je zvijezda večeri prošlih godina, a ove godine možemo gledati Mystic Cat iz Budimpešte),  projekcija trash filmova, custom bike show i odličan after party predvođen našim najboljim rockin i garage dj-ima.  Za odlične fotke i kombinacije mašina i pin up dama se pobrinuo najbolji photo crew  Boštjan Tacol iz Ljubljane, Marko Mihin, Petar Kovač i TinaChaozStar photography. Ove godine (kako sam načula) fotkaju team prijavljenih fotografa - Sara B-Moritz, Zoran Stanko, XMrkeX, Viktorija Novak photography, Bostjan Tacol/Photobillly, Grozni...i poseban šečer za kraj  "La Clautsch " photography team iz Beča. 


Načula sam da je sam početak tj. warm up party je u petak 29.6.2012. od 18.00 sati, a uz svirke bendova, izložbu slika domaćeg umjetnika Zvonimira Haramije, te projekcija njegovog aminiranog filma "Monster Master" o zombijima, hot-rod autima i općenito rock'n'roll tematici, te talijanskog dokumentarnog filma pod nazivom "Cowpunx from Hell" o one-man bendovima, čiji će autor Enrico Stocco nastupiti sa svojim one-man bendom + DJ rock and roll party after party.
U subotu 30.6.2012. od 12.00 sati početak je meetinga uz pinstriping, pin-up photo contest, dodjela nagrada za najljepše aute i motore te naravno rock and roll/rockabilly gigove (Eight Bomb i The River Sharks i The Pontiacs.)
DJ's Bronco, Greaseman i Markoch su zaduženi za after.
Uglavnom...bacite oko i na službeni plakat ovogodišnjag Trash And Burn Festivala. 


Hell Yeah! :)


 Mystic Cat


Prošle godine izdan je i prvi hrvastki pin up kalendar u limitiranom izdanju. 




















































photo by Bostjan Tacol. MUAH: me and custom made shorts by grandma! :) 
Shoes - Penthouse.




















































     Best Turquoise car...if you ask me.




Galeriju slika možete pogledati na facebook stranici Trash and Burn festivala. 

Nema komentara:

Objavi komentar