2012/05/22

Pink Gardens







Proljeće u Zagrebu. Zapravo...nauživali smo se u malo smanjenim proljetnim temperaturama...baloneri, kožne jakna i cardigani su došli na svoje. Nesretno brojim dane do vrućina, skrivanja od "heavy" Sunca ali i sretno do festivala...i "usamljenog" druženja s morem i zelenilom... Otkad sam student ne poznajem praznike, zapravo ljeta su poprilično radna...no to je sve nebitno, jer je još proljeće, a ja sam se ogrnula u svojih trenutno par najdražih komada. Mihin i ja smo se uputili do obližnjeg parka koji je poslužio kao "ružičasti vrt". Plisirana pink suknja (koja je ove sezone očito must have...a ja sam došla na svoje jer ih je poprilično lako za nabaviti...) je iz H&M-a, jakna je iz Zare, štikle su Iron Fist (Dead Punks) a torba univerzalna Lux De Ville... Trenutno sam u fazi "bidanja" i naručivanja šifonskih marama, ovu sam uzela preko e-baya i lako se veže kao Rosie The Riveter bandana/marama ali i kao meni jako draga vintage verzija "kumica s placa" (jer marama frizuru čuva...u slučaju vjetra, pogotovo kad se vozite u cabrioletu...i tako to :)) + nezaobilazne "cat eye" glasses u različitim verzijama. Ja osobno volim kad su sunčane naočale malo veće. Veća verzija "cat eye" naočala ili Jackie O model super dođu nakon neprospavane noći ili preventive protiv bora.

Drugi combo je također poprilično jednostavan...čipkasta suknja je iz H&M-a.
Cardigan je enigma...točnije second hand. Kupila sam ga od svoje frizerke za kojih 20kn. Torba također - vintage. Zanimljivo je kako su te vintage stvari izdržljive za razliku od stvarčica kupljenih u današnjih dučanima koje već za 2mj. nošenja moram obnavljati bojom za tkaninu (koju inače kupujem u Hobby Art-u i obično bojam ručno...u velikom kotlu...:)) dok se ovaj kardigan crveni i crveni...i bio je poprilično loš izbor na nedavnom ispitu, na kojem sam planirala malkice prepisivati.
Remen i francuska kapa su također second hand, a platforme iz Zare.
A društvo na session-u mi je radila zanimljiva literatura o donjem rublju "1000 Dessous" koju svakako preporučujem... za gledanje.





Spring time in Zagreb and nearby
park inspired me to create new lookbook photos. Perfect time - not too cold and not too hot. I am not hot summer lover...can't wear my trench coats, cardigans, scarfs, jackets, gloves...during the day. Spring is just fine so I pulled my pleated pink skirt from closet and mix it with some Iron Fist shoes, "cateye" pink glasses, Luc De Ville Bag, small leather jacket, chiffon scarf....Pleated skirts are very popular these days, just I wear it on my way. My friend Marko took camera and action started...second look is 60% second hand. Shoes are from Zara and laced skirt from H&M.


MUAH by me.
PICS: Marko Mihin


Ružičasta suknja se proslavila i na Dreft Fashion Weeku (u kombu s ALDO wedgericama, second hand košuljom i vintage torbicom).

Nema komentara:

Objavi komentar