2012/03/26

OctopusMe




Današnji post posvećujem hobotnicama, točnije nakitu od hobotnica, lignja, krakova... ironično je da mrzim hranu, posebice salatu, od hobotnice, a lignje jedva preživim... :) Fan sam fan morskih priča. Kraken, Cthulhu, sirene i slične "spodobe" imaju posebno mjesto u mom srcu. Ah. Dok ja vjerujem da oni postoje i dok ne upoznam svoju reinkarnaciju Davy Jonesa(ili bar ne kupim njegovu figuricu da radi društvo kolekciji trolova i ponija....)usrećiti ću se i prekrasnim nakitom za koji je inspiracija bila upravo hobotnica. 
Ovi krasni uradci zasluzuju post. Ove krakove bi kombinirala s crnim strožim krojevima. Večina nakita je preuzeta s Etsy.com


                                                             by OctopusMe(cca oko 250$(Etsy))




                                             moj Kraken je neki jeftinjak s HowCool.com  :) ali ga unatoc ponosno nosim! :p
                                             (1st pic by Marko Mihin vs. Gospođa Tena)


                                            fimo, keramika...
                                           plastic is (also) fantastic! 




                                           još talismana za vodene vikinge i moderne štovatelje Neptuna. 


                                            Sat i nakit od metalnih krakova u steampunk verziji. 




                                             
                                           Sovobotnica :) Da li simbol mudre sove na privjescima, torbama, majcama polako "umire" i dolazi nam nova era modnih dodataka  u obliku Krakena i lignja? Moja predviđanja...Što se mene tiće - može! Za sada Kraken polako skuplja fanove. Hobotnica je često prezentirana kao simbol brzine, obrane i fleksibilnosti, no također simbolizira iluziju, ezoteriju, nepredvidljivost...Imala je veliko značenje u keltskoj, minojskoj i grčkoj kulturi. "Pokreće" je lunarna enegija i ženski je simbol. Naravno...tko bi drugi davio nego žena. :) No, svatko tko je nosi sam odlučuje kako će je kao simbol prikazati sebi i drugima. 


Hobotnica je već godinama avangardni simbol u modi, alternativnoj i fetiš kulturi...čak i dekoraciji namještaja. 


3D stolica iz životinjske kolekcije Maxima Riere. 

                                                        jedna od najkreativnijih tetovaža koju sam vidjela...pin up hobodnica :)
                                                    Hobotnica oko vrata - kravata verzija. 


                                                       Neki (Nana) su se odvažili pa je nose u "natural" verziji. <3




I za kraj...
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!! 

                                           Hello Cthulhu!!!

2 komentara:

  1. Zakon su mi hobotnice! Ali ja sam ipak šumski tip pa se držim sovica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ur hair is absolutely amazing, i was red last year and seeing yours makes me want to go back to it, its just so hard to keep mind u so is my blonde, u look fabulous xxxx leonie

    OdgovoriIzbriši